loading...
اخبار داغ فوتبال
نوری بازدید : 44 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (3)
من رویانیان را دوست دارم و اگر پرسپولیس واقعا به قاضی نیاز داشته باشد و خودش هم دوست داشته باشد برود من او را به پرسپولیس می دهم. من با اعتقاد فنی قاضی را گرفتم اما اگر پرسپولیس بخواهد او را پس می دهم.

میر قلعه نوعی در تمرین استقلال بازهم از سوی خبرنگاران محاصره شد تا به سئوالات آنها درباره نیکبخت و قاضی و نکونام و جباری پاسخ دهد .
قلعه نویی گفت :..................

نوری بازدید : 52 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، قلعه نویی در حاشیه تمرین امروز استقلال گفت : تا چندی پیش درگیر بازیهای تیم ملی و لیگ قهرمانی آسیا بودیم پس دیر شروع کردیم و به همین دلیل سرعت پیشرفتمان کند است. با این حال از کیفیت کار بچه ها خوب است.
نوری بازدید : 47 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)
سیاوش اکبرپور قراردادش را با تیم استقلال تمدید کرد.

به گزارش اوج نیوز،وی چهارشنبه شب پس از دیدار با علی فتح الله زاده قراردادش را به مدت یک سال دیگر با استقلال تمدید کرد.

بدین ترتیب و از آنجاییکه اکبرپور پیش تر قرارداد یک ساله با استقلال داشت؛دو فصل دیگر آبی پوش می ماند
نوری بازدید : 72 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)
گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال از ساعت 18:30 عصر امروز چهارشنبه در کمپ اختصاصی این باشگاه تمرین خود را برگزار کرد که حاشیه‌های این تمرین به شرح زیر است:

* از تمرین امروز استقلال استقبال زیادی شد به طوری که حدود 800 نفر در کمپ اختصاصی این باشگاه حضور یافتند و شاهد تمرین تیم محبوب خود شدند.

* هواداران تیم استقلال امروز نیکبخت‌واحدی را مورد تشویق قرار دادند. آنها علیه علی دایی............
نوری بازدید : 98 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)
مدیرعامل باشگاه استقلال با طرح این پرسش که محمد رویانیان 200 میلیارد تومان را از کجا برای باشگاه پرسپولیس آورده است؟، گفت: تصور نمی‌کردم ستاره‌های آبی با توجه به مشکلات مالی سال گذشته در استقلال بمانند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتح‌الله‌زاده در پایان مراسم معرفی محصول جدید این باشگاه در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم هواداران استقلال این نوشابه انرژی‌زا را بخرند تا ما هم پولدار شویم. با توجه به قیمتی که این نوشابه دارد، اگر هفته‌ای یک عدد از آن ............
نوری بازدید : 58 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

اسپانيايي‌ها اصرار، از هافبک استقلالي‌ها انکار

نکونام: با اوساسونا مذاکره‌اي نداشته‌ام


در حالي که جواد نکونام از هر گونه گفت‌وگو بر سر بازگشتش به فوتبال اسپانيا و پوشيدن دوباره پيراهن اوساسونا ابراز بي‌اطلاعي مي‌کند، پايگاه اينترنتي روزنامه‌ دياريوديناوارا از آغاز گفت‌وگوها بر سر انجام اين جابجايي نوشت.


پايگاه اينترنتي اين روزنامه‌ اسپانيايي در خبري از کاپيتان تيم ملي فوتبال ايران نوشت: اوساسونا و جواد نکونام گفت‌و‌گوها بر سر امکان بازگشت اين بازيکن خط مياني به فوتبال اسپانيا در زمستان جاري را آغاز کرده‌اند.

 به گفته منابع آگاه باشگاه اوساسونا اين تيم همچنان به بازگشت نکونام فکر مي‌کند. به نوشته اين سايت اوساسونا در هر حال در مهلت زمستاني جابجايي بازيکنان دو خريد تازه خواهد داشت تا با کمک آنها به وضعيت خود در جدول اين فصل رقابت‌هاي ليگا سر و سامان دهد. اين روزنامه‌ اين پرونده‌ را عمليات «نکونام» ناميده و نوشته است: با توجه به ناکامي اوساسونا در خريد هافبک خيخون احتمال بازگشت نکو جدي‌تر از هميشه است. هر چند امکان حضور هم زمان نکونام و ميگوئل دلاس کوئواس در اوساسونا هم وجود دارد. همزمان هافبک آبي پوشان پايتخت از وجود هرگونه گفت‌وگو در اين باره ابراز بي‌اطلاعي کرده و به ايسنا گفته است: باشگاه اوساسونا نه با من و نه با مدير برنامه‌هايم مذاکره‌اي نداشته است.



نوری بازدید : 110 جمعه 18 آذر 1390 نظرات (1)

همه حاشيه‌هاي دربي 73

شک‌هاي قرمزها و دور افتخار آبي‌ها، خداحافظي استيلي و حبس پرسپوليسي‌ها از حاشيه اي دربي 73 بودند.


تیم‌های پرسپولیس و استقلال از ساعت 16:15 امروز هفتادوسومین دربی پایتخت را این بار در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار کردند.
این دیدار در پایان 120 دقیقه تلاش دو تیم با پیروزی 3 بر صفر ابی‌پوشان استقلال به پایان

نوری بازدید : 81 جمعه 18 آذر 1390 نظرات (0)

کد خبر : 58376     زمان ارسال : جمعه 18/09/1390 20:38

عاشوري: پرسپوليس امروز به جباري باخت

مربي پرسپوليس گفت: ما امروز به جباري باختيم و او همه کار کرد.



 محسن عاشوری پس از شکست 3 بر صفر پرسپولیس در دربی 73 که عصر امروز از سری رقابت‌های جام حذفی رقم خورد، گفت: در 90دقیقه سرتر بودیم اما با کشیده شدن بازی به وقت اضافه همه چیز به هم خورد.


وی ادامه داد: بازیکن نداشتیم و دست ما بسته بود و می‌دانستیم که این اتفاقات رقم می‌خورد.

عاشوری تاکید کرد: از روز اول که تیم بسته می‌شود باید همه از مدیرعامل گرفته تا کادر فنی با هم همدل باشند تا تیم موفق شود و به هدفش برسد.

مربی پرسپولیس یادآور شد: مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها کمر تیم ما را شکست ضمن اینکه در ضربات آخر هم بی‌دقت بودیم. ما امروز به جباری باختیم و او همه کار کرد.

وی افزود: همان‌طور که استیلی عنوان کرد، من در اختیار باشگاه هستم اما بازیکنان در رختکن از استیلی خواهش کردند تا از پرسپولیس نرود.

عاشوری در پایان گفت: به برنامه سازمان لیگ اعتراض داریم. امروز همه در لیگ بازی کردند و تنها استقلال و پرسپولیس در جام حذفی با هم مصاف دادند و معتقدم شرایط تیم‌ها را نسنجیدند.

نوری بازدید : 96 جمعه 18 آذر 1390 نظرات (0)

فقط از فحاشي به مادر داغدارم ناراحت شدم

استيلي:مي‌روم تا فشار روي بازيکنان کمتر شود

سرمربي مستعفي پرسپوليس گفت: من کنار مي‌روم تا شايد فشار روي بازيکنان کمتر شود.


حمید استیلی پس از شکست 3 بر صفر برابر استقلال در جام حذفی گفت: برای این مسابقه نفرات زیادی نداشتیم.9 بازیکن تیم را در اختیار نداشتم. با این حال در 90 دقیقه خیلی خوب بازی کردیم و نسبت به بازی رفت برابر استقلال تیم ما از نظر فوتبالی پیشرفت خوبی داشت.

وی افزود: در 90 دقیقه نقاط قوت استقلال را به خوبی مهار کردیم اما در وقت اضافه برخلاف جریان بازی گل خوردیم. از هواداران بابت این شکست عذرخواهی و از مدیر عامل و هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تشکر می‌کنم. از بازیکنانم هم ممنون هستم که جانانه بازی کردند. ما نیمکت جوانی داشتیم. شاید اگر می‌توانستیم تعویض کنیم، روند تیمی ما بهتر می‌شد. در جام حذفی شکست با یک یا سه گل فرقی نمی‌کند. من نفرات جوان را به میدان فرستادم اما دیگر کار از کار گذشته بود.

سرمربی مستعفی پرسپولیس تاکید کرد: فشار زیادی روی تیم و بازیکنان است. من کنار می‌روم تا شاید فشار روی بازیکنان کمتر شود. ما از نظر فوتبالی خیلی خوب پیشرفت کردیم اما در نتیجه‌گیری خوب نبودیم. برای بازی امروز با استقلال فقط 10 بازیکن داشتم و غلامرضا رضایی را به زور آمپول به این بازی رساندم.

استیلی در مورد اینکه بهتر نبود پس از پایان نیم فصل کناره‌گیری می‌کرد، گفت: تا آن زمان فقط دو بازی دیگر باقی مانده اما فشار زیادی روی تیم، مدیریت و بازیکنان  و خودم  بود. من کنار می‌روم تا فشارها کمتر شود و بازیکنان بتوانند راحت‌تر بازی کنند و با اضافه شدن 5-6 بازیکن به پرسپولیس شرایط کار بهتر شود.

وی در مورد قبول استعفایش گفت: قبل از اینکه به من بگویند استعفا دادم. فشارها زیاد بود. با این حال من از تنها چیزی که ناراحت شدم فحاشی به مادر داغدارم بود. طاقت این مسئله را نداشتم. از مردم هم عذرخواهی می‌کنم.

استیلی در مورد اینکه قبول دارد پرسپولیس اول فصل خوب بسته نشده است، گفت: صد در صد. مشکلات ما از همان ابتدای فصل شروع شد. اینکه بازیکنان ما در دوره آماده سازی در اردوی تیم ملی بودند و پس از آن مشکلات روحی و روانی داشتیم. به هر حال از همه آنها تشکر می‌کنم. فشار از روز اول روی تیم ما بود. همه بازیکنان را در اختیار نداشتیم و نمی‌توانستیم تمرینات تاکتیکی انجام دهیم. با این حال بعد از دربی رفت روند تیمی خوبی داشتیم.

استیلی در مورد اینکه چه کسی را مقصر رفتن خود می‌داند،‌ گفت: هیچ کس مقصر رفتن من نیست. من خودم مقصر بودم. امیدوارم هر کسی که می‌آید بتواند با این بازیکنان خوب نتیجه بگیرد. من هم هر کاری که از دستم بربیاید برای پرسپولیس انجام می‌دهم.

وی در مورد ممدوتال گفت: او یکی از بهترین نفرات ما است. ضمن اینکه نصرتی و شیث رضایی را نداشتیم. با این حال من کسی را مقصر نمی‌دانم.

وی در مورد اشتباهات حقیقی روی گل‌هایی که خورد،‌ گفت: من از هر دو دروازه‌بان استفاده کردم. حقیقی دروازه‌بان دوم تیم ملی است. از هیچ کس انتقاد نمی‌کنم و بازیکنانم تمام توان خود را گذاشتند. تا اشتباهی رخ ندهد گلی به ثمر نمی‌رسد. من به تیمم ایمان و اعتقاد دارم.

استیلی در مورد انتقاد بازیکنانش از عزیز محمدی در مورد بازی با استقلال گفت: این برنامه‌ریزی بود که او انجام داد و ما حتی پیش او هم رفتیم و قبول نکرد که تاریخ دربی را عوض کند.

نوری بازدید : 66 جمعه 18 آذر 1390 نظرات (0)

مي‌خواهيم6بارمتوالي پرسپوليس راشکست دهيم

بازيکن تيم فوتبال استقلال گفت: مي‌خواهيم شش - هفت بار متوالي پرسپوليس را شکست دهيم.



 آرش برهانی پس از پیروزی سه بر صفر برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برد خوبی به دست آوردیم. این برد را به هواداران تبریک می‌گویم و پرسپولیسی‌ها دیگر بهانه‌ای برای این شکست ندارند.


وی ادامه داد: همه بازیکنان ما خوب هستند و من هم می‌توانستم در ۹۰ دقیقه کار را تمام کنم اما موقعیتی که به دست آوردم با بدشانسی از دست رفت و به تیر دروازه خورد. 

برهانی در مورد غیبت چند بازیکن پرسپولیس گفت: ما هم چند بازیکن خود را امروز نداشتیم و اینگونه نبوده که ما تمام بازیکنان‌مان را در اختیار داشته باشیم.

وی افزود: می‌خواهیم شش - هفت بار متوالی پرسپولیس را شکست بدهیم و اکنون  چهار بار متوالی این برد را به دست آورده‌ایم.

برهانی در مورد اینکه نظرش در مورد بازگشت کرار به استقلال گفت: در این مورد فتح‌الله‌زاده می‌تواند بهتر تصمیم بگیرد و من در این زمینه حرفی ندارم و فقط می‌گویم می‌خواهیم قهرمان شویم.
نوری بازدید : 83 جمعه 18 آذر 1390 نظرات (0)

جباري:دستشان درد نکند که جريمه‌ام را بخشيدند

هافبک استقلال گفت: براي پرسپوليسي‌ها ناراحتيم و مي‌دانيم وقتي تيمي در اين شرايط قرار مي‌گيرد چقدر سخت است.



مجتبی جباری پس از پیروزی 3 بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود و پرسپولیس هم خوب بازی کرد. آنها هم شانس پیروزی داشتند اما هر چه از بازی می‌گذشت بهتر می‌شدیم و در نهایت توانستیم به پیروزی شیرینی دست یابیم. برد مقابل پرسپولیس لذت بخش است و این لذت بخشی برای چندمین بار است که نصیب ما می‌شود.


وی در باره اینکه فتح‌الله‌زاده اعلام کرده 10 میلیون از جریمه 30  میلیونی او را بخشیده است، گفت: دستشان درد نکند.

وی درباره اینکه توقع داشت چند درصد از این جریمه بخشیده می‌شد، گفت: راجع به آن فکر نمی‌کردم.

جباری در خصوص پاداش دربی عنوان کرد: مهمترین پاداش خوشحالی مردم است اینقدر قبل از این بازی فشار روی ما است که واقعا این مسابقه را متفاوت می‌کند و همین که مردم را در خیابان خوشحال می‌بنیم بهترین پاداش است. برای پرسپولیسی‌ها هم ناراحتیم و می‌دانیم وقتی تیمی در این شرایط قرار می‌گیرد چقدر سخت است.

جباری در پاسخ به سؤال خصوص اینکه پس از حکم کمیته انضباطی به باشگاه استقلال انتقاداتی شد، گفت: حقیقت این است که ما مجموعه خوبی داریم می‌خواهیم امسال قهرمانی را به دست بیاوریم. بعد از حرف‌هایی که زدم دوست داشتم همه چیز زودتر حل شود و همه چیز به شرایط عادی بازگردد. خوشبختانه بعد از آن قضیه برد خوبی آوردیم و پیروزی امروز هم به تیم انگیزه خوبی می‌دهد.

وی درباره اینکه گفته می‌شد قبل از دربی مصدوم است و به بازی نمی‌رسد، اظهار داشت: برای حضور در بازی امروز شک داشتم که بتوانم بازی کنم و قرار شد هنگام گرم کردن خودم را تست کنم باتلاش‌های دکتر رضایی دردم کمتر شد.

وی درباره اینکه امروز راحت‌تر پرسپولیس را بردند عنوان کرد: اتفاقا این بازی سخت‌تر از بازی‌های گذشته بود. پرسپولیس پرتلاش‌تر از بازی‌های گذشته بود و واقعا کار سختی داشتیم.

جباری در مورد اینکه فتح‌الله‌زاده عنوان کرده برای جاسم کرار می‌خواهد از بازیکنان نظرسنجی بگیرد،نظر شما در این باره چه خواهد بود، گفت: سوال جالبی نیست. من حرف‌هایم را در مورد جاسم کرار زده‌ام. دلیلی ندارد آن را تغییر دهم یا موضع دیگری داشته باشم فقط امیدوارم هر چه به صلاح تیم باشد، اتفاق بیفتد حیف است این تیم اتفاقی رخ دهد که این روندش عوض شود.

هافبک شماره 8 استقلال درباره عذرخواهی‌اش گفت: می‌خواستم تیم زودتر به شرایط عادی‌اش بازگردد. در شکل حرفه‌ای نباید بازیکن چنین نظراتی بدهد اما به خاطر جاسم کرار بود که این حرف‌ها را زدم چون فکر می‌کردم کادر فنی می‌توانست به جاسم کرار تذکر بدهد اما باز هم از مظلومی عذرخواهی کردم.

جباری در خصوص اینکه در دربی 73 بهترین بازیکن زمین شد، گفت: بهترین شرایط ممکن را دارم و خوشحالم به شرایط خوبم بازگشتم و این که می‌توانم 90 دقیقه بازی کنم. اگر سال‌های قبل هم چنین شرایطی داشتم، مثل امسال بودم.

این بازیکن در پایان در خصوص ضربه پنالتی عنوان کرد: مشخص نبود که چه کسی قرار است ضربه پنالتی را بزند چون در بازی مقابل شاهین گل زده بودم و روحیه داشتم مجیدی به من گفت پنالتی را من بزنم. ما چون در هر بازی به برنده شدن فکر می‌کنیم به این فکر نمی‌کنیم چه کسی پنالتی را می‌زند.

نوری بازدید : 75 جمعه 18 آذر 1390 نظرات (0)

باشگاه پرسپوليس: هيچ نامي را تاييد نمي‌کنيم

باشگاه پرسپوليس اعلام کرد اخبار منتشر شده درباره گزينه‌هاي سرمربيگري اين تيم را تاييد نمي‌کند.



 حمیدرضا قریب مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره شایعات اخیر مبنی بر حضور جمال حاجی، بوناچیچ، پترویچ و افشین پیروانی به عنوان سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: باشگاه پرسپولیس هیچ‌کدام از این اسامی را تایید نمی‌کند. هر زمان که باشگاه به جمع‌بندی برسد این موضوع را رسما اعلام خواهد کرد.


وی درباره اینکه سرمربی آینده پرسپولیس داخلی است یا خارجی گفت: در این باره نیز باید جمع‌بندی نهایی صورت بگیرد.
نوری بازدید : 132 جمعه 18 آذر 1390 نظرات (0)

چهار بازيکن سرخآبي تست دوپينگ دادند

چهار بازيکن پرسپوليس و استقلال پس از دربي 73 تست دوپينگ دادند.



پژمان منتظری و میثم حسینی از استقلال و ممدوتال و محمد منصوری از پرسپولیس در پایان مسابقه تست دوپینگ دادند.


استقلال امروز در مرحله یک چهارم جام حذفی سه بر صفر پرسپولیس را شکست داد تا به مرحله بعدی این پیکارها راه یابد.
نوری بازدید : 76 جمعه 18 آذر 1390 نظرات (0)

نصيرزاده: ممبيني موفق عمل کرد

کارشناس داوري گفت: هدايت ممبيني در طولاني‌ترين و سخت‌ترين دربي 12 سال گذشته توانست عملکرد قابل قبولي داشته باشد.


 هوشنگ نصیرزاده درخصوص قضاوت ممبینی در دربی ۷۳ گفت: ممبینی با همراهی سخندان و کهوری سومین دربی حذفی بعد از ۱۲ سال و اولین دربی خود در ورزشگاه آزادی را درحالی قضاوت کرد که تماشاگران زیادی در ورزشگاه حضور داشتند. او توانست در طولانی‌ترین و سخت‌ترین دربی 12 سال گذشته عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

وی در خصوص تکه سنگی که اول بازی به سر کهوری برخورد کرد، عنوان کرد: برای اولین بار چنین اتفاقی در بازی حساس و آن هم در دقایق اول اتفاق می‌افتد و ناظر بازی در این مورد تصمیم می‌گیرد. در دقیقه ۳۲ نیز فشنگچی مرتکب خطای هند شد و اولین اخطار بازی را دریافت کرد.

نصیرزاده گفت: در دقیقه ۳۴ هنگامی که مجیدی وارد محوطه جریمه شد شیری با دست چپ خود او را کنترل کرد اما بلافاصله این مزاحمت را رها کرد ولی مجیدی بعد از رها شدن با زدن پنجه پای راست خود سرنگون شد. در این صحنه داور بهترین تصمیم را گرفت و ادامه بازی را دستور داد.

وی در خصوص برخورد حقیقی و برهانی در نیمه اول گفت: در این صحنه نیز داور به درستی ادامه بازی را داد و هیچ خطایی صورت نگرفت.

نصیرزاده در مورد سوت‌های مکرر در نیمه دوم تصریح کرد: سیاست اداره بازی‌های دربی در این است که در نیمه اول مدارا وجود داشته باشد و در نیمه دوم سختگیرانه عمل شود. ممبینی به درستی این کار را انجام داد و در نیمه دوم اخطارهای زیادی به بازیکنان دو تیم داد.

وی در خصوص خطای مازیار زارع در وقت‌ اضافه تاکید کرد:‌ خطایی که زارع در دقیقه ۱۱۵ روی شریفات مرتکب شد می‌توانست با کارت زرد دوم داور روبرو و از زمین بازی اخراج شود اما داور به دلیل نتیجه در وقت بازی ترجیح داد مدیریت را در دستور کار خود قرار دهد.

وی درباره پنالتی استقلال یادآور شد: ممدوتال درحالی که دست خود را روی شانه چپ مجیدی گذاشته بود، وارد محوطه جریمه شد و این حرکت را ادامه داد تا اینکه کاپیتان استقلال در محوطه جریمه متوقف شد و به درستی داور نقطه پنالتی را نشان داد.

نصیرزاده در خصوص تعویض کاپیتانی فرهاد مجیدی خاطرنشان کرد: در دقیقه ۱۰۳ پس از اینکه شریفات گل زد در صحنه احساسی فرهاد مجیدی بازوبند کاپیتانی را به او داد درحالی که از نظر قانونی این مسئله موردی ندارد اما باید به داور مسابقه خبر می‌داد که به همین علت کاپیتانی فرهاد مجیدی تا پایان دیدار ادامه داشته و داور وی را به عنوان کاپیتان می‌شناخته است.

نوری بازدید : 84 جمعه 18 آذر 1390 نظرات (0)

کد خبر : 58369     زمان ارسال : جمعه 18/09/1390 20:18

رحمتي:با همدلي نتيجه مي‌گيريم

دروازه‌بان تيم فوتبال استقلال گفت:‌ مگر مصدوميت و محروميت بازيکنان پرسپوليس تقصير ماست که مي‌گوييد، بازيکنان سرخپوشان کامل نبودند.



 سید مهدی رحمتی پس از پیروزی ۳ بر صفر برابر پرسپولیس در چارچوب جام حذفی گفت: بازیکنان پرسپولیس انگیزه خاص خود را داشتند در ابتدای این دیدار نیز بازی هجومی را آغاز کردند اما رفته رفته با گذشت زمان بهتر شدیم.


وی ادامه داد: ما موقعیت‌هایی در طول ۹۰ دقیقه داشتیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم اما خدا را شکر می‌کنم که در وقت‌های اضافه ۳ گل زدیم و به پیروزی دست یافتیم.

دروازه‌بان استقلال در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس زمانی با شما روبرو شد که اکثر بازیکنان خود را در اختیار نداشت، تصریح کرد: چرا این حرف را می‌زنید؟ من نمی‌خواستم در مورد این موضوع صحبت کنم تمام رسانه‌ها از دو هفته پیش به این موضوع پرداختند مگر مصدومیت و یا محرومیت بازیکنان پرسپولیس تقصیر ماست؟

وی ادامه داد: آن‌ها ۱۱ نفر بودند و ما هم با همین ۱۱ نفر بازی کردیم اصلا این حرف را نزنید زیرا به هیچ عنوان قبول ندارم ما توانستیم بهتر بازی کنیم و تیم برتر باشیم.

رحمتی افزود: من دو سال در سپاهان بودم و آن موقع هم می‌گفتند که این تیم بهترین بازیکنان را دارد اما معتقدم که نتیجه‌گیری استقلال به دلیل همدلی بین بازیکنان و کادر فنی است.

وی در مورد عملکرد خط دفاعی استقلال گفت: به نظرم برای دفاع تمام بازیکنان یک تیم باید متحد باشند در این دیدار خط هافبک کمک زیادی به دفاع کرد و توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

نوری بازدید : 61 جمعه 18 آذر 1390 نظرات (0)

رويانيان: با استعفاي استيلي موافقت مي‌کنم

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با استعفاي حميد استيلي موافقت کرد.


محمد رویانیان درباره استعفای استیلی گفت: این آخرین فرصت استیلی بود و به همین دلیل با استعفای او موافقت می‌کنم.

وی درباره اینکه چه گزینه‌ای را برای جانشینی استیلی درنظر دارد، گفت: بیشتر از این تمایل ندارم صحبت کنم و در آینده این موضوع را خواهم گفت.

نوری بازدید : 77 جمعه 18 آذر 1390 نظرات (0)

کاظميان:استقلال ازکمترين فرصت هااستفاده کرد

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس تهران در پايان ديدار با استقلال تهران، گفت: متاسفانه قدر فرصت هاي خود را ندانسته و در مقابل استقلال از کمترين موقعيت هاي خود به گل رسيد.



جواد کاظمیان در گفت وگو با خبرنگاران خاطرنشان کرد: در 90 دقیقه، بازی بسیار خوبی انجام دادیم و اگر کمی دقت داشتیم کار به وقت های اضافی نمی کشید.

وی افزود: در نیمه نخست وقت های اضافه یک توپ برروی دروازه ما آمد که تبدیل به گل شد که این مساله از بی رحمی های فوتبال است.

کاظیمان عنوان کرد: پس از گل بازیکنان ما برای جبران این نتیجه حملات زیادی داشتند که همین امر سبب گردید تا خط دافع پرسپولیس خالی از بازیکن شده و گل های بعدی استقلال به ارمغان بیاید.

وی افزود: دست کادر فنی ما به دلیل غیبت 9 بازیکن خالی بود و اگر مظلومی هم این تعداد غایب داشت به مشکل می خورد.

وی که به دلیل محرومیت این بازی را از دست داد عنوان کرد: خیلی دوست داشتم در این بازی به میدان بروم اما متاسفانه محرومیت اجازه نداد تا به تیم محبوب خود کمک کنم.

نوری بازدید : 59 جمعه 18 آذر 1390 نظرات (0)
کد خبر : 58361     زمان ارسال : جمعه 18/09/1390 19:41

پاداش 3 ميليوني فتح‌اله‌زاده براي استقلالي‌ها

علي فتح‌اله‌زاده پس از برد استقلال در دربي در رختکن اعلام کرد که به هريک از آبي‌پوشان مبلغ 3ميليون به عنوان پاداش برد


علی فتح‌اله‌زاده پس از برد استقلال در دربی در رختکن اعلام کرد که به هریک از آبی‌پوشان مبلغ 3میلیون به عنوان پاداش برد مقابل پرسپولیس پرداخت می‌شود.

فتح‌اله‌زاده گفت به ازای هرگلی که استقلالی‌ها در این دربی به ثمر رسانده یک میلیون پاداش در نظر گرفته تا در مجموع آبی‌پوشان 3 میلیون تومان بابت این برد دریافت کنند.
نوری بازدید : 77 جمعه 18 آذر 1390 نظرات (0)
کد خبر : 58361     زمان ارسال : جمعه 18/09/1390 19:41

پاداش 3 ميليوني فتح‌اله‌زاده براي استقلالي‌ها

علي فتح‌اله‌زاده پس از برد استقلال در دربي در رختکن اعلام کرد که به هريک از آبي‌پوشان مبلغ 3ميليون به عنوان پاداش برد


علی فتح‌اله‌زاده پس از برد استقلال در دربی در رختکن اعلام کرد که به هریک از آبی‌پوشان مبلغ 3میلیون به عنوان پاداش برد مقابل پرسپولیس پرداخت می‌شود.

فتح‌اله‌زاده گفت به ازای هرگلی که استقلالی‌ها در این دربی به ثمر رسانده یک میلیون پاداش در نظر گرفته تا در مجموع آبی‌پوشان 3 میلیون تومان بابت این برد دریافت کنند.
نوری بازدید : 69 جمعه 18 آذر 1390 نظرات (0)

مهدي تاج: تماشاگران عالي بودند

نايب رئيس فدراسيون فوتبال از عملکرد تماشاگران دو تيم استقلال و پرسپوليس در پايان شهرآورد 73 تشکر کرد.



 مهدی تاج در پایان شهرآورد 73 ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی خوبی را دو تیم به نمایش گذاشتند و من از تماشاگران هم متشکرم که حرمت ماه محرم را حفظ کردند و به خوبی تیم‌های خود را تشویق کردند.

وی ادامه داد: شرایط خوبی بر بازی حاکم بود و داوران هم عملکرد مطلوبی داشتند و خوشبختانه این بازی هم بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال همچنین گفت: برای من فرقی نداشت چه تیمی برنده شود فقط دلم می‌خواست دو تیم بازی خوبی را ارایه دهند.

نوری بازدید : 59 جمعه 18 آذر 1390 نظرات (0)

جشن هواداران استقلال و اشك هاي حجازي

هواداران استقلال تهران پس از برتري قاطع تيم خود برابر پرسپوليس در سکوهاي ورزشگاه آزادي به جشن و پايکوبي پرداختند و اين در حالي بود که آتيلا حجازي مربي اين تيم به شدت اشک مي ريخت.


تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور با نتیجه 3 بر صفر پرسپولیس را مغلوب کرد.

در پایان این دیدار هواداران استقلال در سکوهای این ورزشگاه به جشن و پایکوبی پرداختند.

در حالی که تیم ها زمین را ترک می کردند آتیلا حجازی به شدت اشک می ریخت.

وی اعلام کرد که یاد و خاطره پدرم باعث شد تا چنین گریه کنم، چرا که جای وی در این پیروزی بزرگ خالی بود.

از سوی دیگر هواداران پرسپولیس در سکوهای ورزشگاه و همچنین بیرون از استادیوم به شدت علیه بازیکنان این تیم و حمید استیلی شعار می دادند.

نوری بازدید : 60 جمعه 18 آذر 1390 نظرات (0)

عمران‌زاده:برداستقلال برابرپرسپوليس لوث شده

مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: برد مقابل پرسپوليس براي ما لوث شده است.


 حنیف عمران‌زاده پس از برتری ۳ بر صفر استقلال در دربی ۷۳ گفت: دیدار سختی بود و پرسپولیس بازی خوبی را ارائه کرد. دو تیم در ۹۰ دقیقه فرصت‌های زیادی داشتند اما در وقت‌های اضافه کارشان را یکسره کردیم.

وی ادامه داد: پرسپولیسی‌ها مهره کم نداشتند و علی کریمی خودش یک تیم بود.

عمران‌زاده یادآور شد: ما کُری نخواندیم. در هفته‌ای که گذشت پرسپولیسی‌ها بیشتر برای ما کری خواندند. با این حال امیدوارم بازی برگشت مساوی تمام شود چرا که برد پرسپولیس برای ما عادی شده و دیگر این پیروزی لوث شده است.

وی در پایان گفت: ‌امیدوارم در بازی‌های بعدی پرسپولیسی‌های بیشتری به ورزشگاه بیایند تا شور و حال خاصی به ورزشگاه بدهند.

نوری بازدید : 60 جمعه 18 آذر 1390 نظرات (0)

عمران‌زاده:برداستقلال برابرپرسپوليس لوث شده

مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: برد مقابل پرسپوليس براي ما لوث شده است.


 حنیف عمران‌زاده پس از برتری ۳ بر صفر استقلال در دربی ۷۳ گفت: دیدار سختی بود و پرسپولیس بازی خوبی را ارائه کرد. دو تیم در ۹۰ دقیقه فرصت‌های زیادی داشتند اما در وقت‌های اضافه کارشان را یکسره کردیم.

وی ادامه داد: پرسپولیسی‌ها مهره کم نداشتند و علی کریمی خودش یک تیم بود.

عمران‌زاده یادآور شد: ما کُری نخواندیم. در هفته‌ای که گذشت پرسپولیسی‌ها بیشتر برای ما کری خواندند. با این حال امیدوارم بازی برگشت مساوی تمام شود چرا که برد پرسپولیس برای ما عادی شده و دیگر این پیروزی لوث شده است.

وی در پایان گفت: ‌امیدوارم در بازی‌های بعدی پرسپولیسی‌های بیشتری به ورزشگاه بیایند تا شور و حال خاصی به ورزشگاه بدهند.

نوری بازدید : 61 جمعه 18 آذر 1390 نظرات (0)

اولادي: شرمنده هواداران هستيم

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس درباره شکست اين تيم مقابل استقلال گفت: جز شرمندگي مقابل هواداران حرف ديگري براي گفتن ندارم.



مهرداد اولادی اظهار داشت: در طول 90 دقیقه بازی خوبی ارایه کردیم اما اشتباهات فردی باعث شکست تیم ما شد.

وی ادامه داد: دریافت گل اول شیرازه تیم ما را از بین برد و بعد از این باخت دیگر هیچ حرفی برای گفتن نداریم جز شرمندگی.

تیم فوتبال استقلال عصر امروز در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور با نتیجه سه بر صفر از سد پرسولیس گذشت.

نوری بازدید : 72 جمعه 18 آذر 1390 نظرات (0)

جباري بهترين بازيكن شهرآورد 73 شد

مجتبي جباري به عنوان بهترين بازيکن هفتاد و سومين شهرآورد پايتخت انتخاب شد.



جباری در دیدار عصر امروز (جمعه) تیم های استقلال و پرسپولیس دو گل برای تیم فوتبال استقلال به ثمر رساند.

مجتبی جباری نخستین گل تیم استقلال را در دقیقه 95 روی پاس عمقی مهدی امیرآبادی به ثمر رساند.

جباری در دقیقه 98 نیز ضربه پنالتی که از خطای ممدوتال روی فرهاد مجیدی و با اشتباه واضح علی رضا حقیقی به دست آمد استقلال را صاحب دومین گل کرد.

اسماعیل شریفات نیز در دقیقه 106 سومین گل تیم استقلال را وارد دروازه پرسپولیس کرد تا سنگین ترین شکست پرسپولیس پس از 34 سال رقم بخورد

نوری بازدید : 59 جمعه 18 آذر 1390 نظرات (0)

کريمي: بايد اين باخت را فراموش کنيم

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: شکست امروز را بايد فراموش کنيم تا ببينيم در آينده چه پيش مي‌آيد.



 علی کریمی پس از شکست 3 بر صفر برابر استقلال در یک چهارم حذفی در جمع خبرنگاران گفت: روی اشتباهات فردی گل خوردیم و خیلی راحت دروازه‌مان باز شد. این مسابقه تمام شد و باید به بازی‌های آینده فکر کنیم. کاری نمی‌توانیم کنیم. فوتبال همین است و برد و باخت دارد.

وی ادامه داد: این پیروزی را به هواداران استقلال تبریک می‌گویم. آنها تیمشان را جانانه تشویق کردند. به هواداران خودمان خسته نباشید می‌گویم که با تمام توان تیم پرسپولیس را تشویق کردند. ما یک باره غافلگیر شدیم و گل خوردیم.

کریمی تاکید کرد: ما هر چه زدیم به در بسته خورد اما استقلال از تک فرصت‌هایش بهترین استفاده را کرد. ما چند بازیکن نداشتیم اما استقلال تیم خوبی بود. باید این باخت را فراموش کنیم و ببینیم در آینده چه پیش می‌آید.
نوری بازدید : 72 جمعه 18 آذر 1390 نظرات (0)

خوردبين:باخت بدي بود،درچنددقيقه غافلگير شديم

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: باخت بدي مقابل استقلال و خداحافظي تلخي با جام حذفي داشتيم.



محمود خوردبین پس از شکست ۳ بر صفر مقابل استقلال در دربی ۷۳ گفت: باخت بدی بود و در چند دقیقه غافلگیر شدیم. ما هم فرصت‌های خوبی داشتیم اما استقلال از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرد.

وی ادامه داد: دیدن ناراحتی هواداران سخت است اما باید قبول کنیم که خوب بازی نکردیم و حرفی نمی‌توانم بزنم باید به دنبال راه چاره‌ای باشیم چون با شکست مقابل استقلال خداحافظی تلخی با جام حذفی داشتیم.
نوری بازدید : 64 جمعه 18 آذر 1390 نظرات (0)

پس از شکست در دربي 73 و حذف از جام حذفي

استيلي از سرمربيگري پرسپوليس استعفا کرد

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس بعد از شکست در دربي 73 از سمتش استعفا کرد.


حمید استیلی پس از شکست 3 بر صفر برابر استقلال در یک چهارم حذفی از سمت سرمربیگری پرسپولیس استعفا کرد.

پرسپولیس فصل گذشته قهرمان جام حذفی بود که در این فصل در مرحله یک چهارم حذف شد. این تیم در لیگ برتر نیز در جایگاه نهم قرار دارد.
نوری بازدید : 63 جمعه 18 آذر 1390 نظرات (0)

پس از شکست در دربي 73 و حذف از جام حذفي

استيلي از سرمربيگري پرسپوليس استعفا کرد

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس بعد از شکست در دربي 73 از سمتش استعفا کرد.


حمید استیلی پس از شکست 3 بر صفر برابر استقلال در یک چهارم حذفی از سمت سرمربیگری پرسپولیس استعفا کرد.

پرسپولیس فصل گذشته قهرمان جام حذفی بود که در این فصل در مرحله یک چهارم حذف شد. این تیم در لیگ برتر نیز در جایگاه نهم قرار دارد.
نوری بازدید : 56 جمعه 18 آذر 1390 نظرات (0)

مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي

مظلومي فاتح شهرآورد هفتاد و سه

استقلال توانست در پايان 120 دقيقه پرسپوليس را 3 بر صفر شکست دهد.


دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی در حضور ۸۰ هزار تماشاگر آغاز شد و در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید و بازی به وقت اضافه کشیده شد که در نهایت استقلال با 3 گل به پیروزی رسید.

پرسپولیس در ابتدای دیدار یک موقعیت داشت اما در ادامه استقلالی ها توانستند در موقعیت هایی را روی دروازه حریف ایجاد کنند. در دقیقه ۱۲ مجیدی به توپ نرسید تا حقیقی این توپ را از آن خود کند.

استقلال در دقیقه ۲۸ هم توسط مجیدی یک فرصت خوب را از دست داد. در دقیقه ۳۳ مسابقه درحالی که کاپیتان استقلال در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ بود تعادلش را از دست داد ولی داور دستور به ادامه بازی داد.

در دقیقه ۳۶ برهانی توپ را به تیر دروازه پرسپولیس زد. در ادامه بازی هم به جز یک موقعیت نه چندان خطرناکی که پرسپولیسی ها از دست دادند این شاگردان مظلومی بودند برای گلزنی تلاش بیشتری داشتند. نیمه اول این مسابقه بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم با شروع خوب استقلالی ها آغاز شد اما رفته رفته پرسپولیسی ها به تحرک در آمدند و در دقیقه ۶۱ توسط علی کریمی یک موقعیت را از دست دادند.

بازی دقایقی با افت روبرو بود تا اینکه در دقیقه ۶۹ اسماعیل شریفات که تازه به میدان آمده بود فرصت تک به تک را از دست داد.

ادامه بازی دو تیم با احتیاط بیشتری توپ را به جریان انداختند و مسابقه از جذابیت افتاد.

دقیقه ۸۰ بازی پرسپولیس صاحب ضربه ایستگاهی شد اما توپ علی کریمی را رحمتی با مشت دفع کرد.

تلاش ۹۰ دقیقه دو تیم برای پیروزی بی نتیجه ماند تا بازی به وقت اضافه کشیده شود.

در وقت اضافه اول استقلال توانست در دقایق ۹۵ و ۹۸ توسط مجتبی جباری به گل برسد که گل دوم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

در وقت اضافه دوم نیز این استقلال بود که توانست در دقیقه ۱۰۷ توسط اسماعیل شریفات به گل سوم برسد.

استقلال با این پیروزی به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد. این تیم در این مرحله باید با برنده بازی فولاد و شهرداری یاسوج دیدار کند.

پرویز مظلومی با پیروزی در چهارمین دربی توانست رکورد امیر قلعه نویی که سه پیروزی در دربی داشت را پشت سر بگذارد.

قضاوت این مسابقه بر عهده هدایت ممبینی بود. وی به امیر حسین فشنگچی، رضا نورمحمدی، حسین بادامکی، مازیار زارع و محمد نوری از پرسپولیس و مهدی امیرآبادی، کیانوش رحمتی و حنیف عمران زاده از استقلال کارت زرد نشان داد.

بازیکنان پرسپولیس:
علیرضا حقیقی، مجتبی شیری، ممدوتال(۱۱۶- روح الله سیف اللهی)، علیرضا نورمحمدی، امیر حسین فشنگچی، محمد نوری( ۱۰۷- محمد منصوری)، علی کریمی، حسین بادامکی، مازیار زارع، مهرداد اولادی و غلامرضا رضایی
سرمربی: حمید استیلی

بازیکنان استقلال:
مهدی رحمتی، پژمان منتظری، حنیف عمران زاده، میثم حسینی، مهدی امیرآبادی، کیانوش رحمتی، آندرانیک تیموریان، مجتبی جباری(۱۰۸- فریدون زندی)، میلاد میداودی(۶۴- اسماعیل شریفات)، آرش برهانی(۱۰۱- محسن یوسفی) و فرهاد مجیدی
سرمربی: پرویز مظلومی
نوری بازدید : 87 جمعه 18 آذر 1390 نظرات (0)
     آخرین تغییرات تا 22:20 به وقت ایران
1390/09/18    15:00
نتیجه نهایی
داماش گيلان 1 - 3 نفت تهران
1390/09/18    15:00
نتیجه نهایی
فجر سپاسي 2 - 1 شهرداري تبريز
1390/09/18    15:00
نتیجه نهایی
سايپا 3 - 0 شاهين
1390/09/18    15:00
نتیجه نهایی
مس 0 - 0 صباي قم
1390/09/18    15:00
نتیجه نهایی
سپاهان 1 - 1 ذوب آهن
1390/09/18    15:00
نتیجه نهایی
تراکتورسازي 0 - 0 مس سرچشمه
1390/09/18    15:00
نتیجه نهایی
فولاد 1 - 0 ملوان
1390/09/18    16:15
نتیجه نهایی
پرسپوليس 0 - 3 استقلال
نوری بازدید : 60 سه شنبه 15 آذر 1390 نظرات (0)

پس از قرعه‌کشي ليگ قهرمانان آسيا

مظلومي: ترجيح مي داديم به ذوب‌آهن بر نخوريم

سرمربي تيم فوتبال استقلال در اولين واکنش به قرعه کشي فصل جديد ليگ قهرمانان آسيا و مرحله پلي آف، شرايط را غير منصفانه خواند و تصريح کرد: استقلال براي کسب افتخار بايد از اين مراحل عبور کند.


    پرويز مظلومي در گفت و گو با سايت باشگاه استقلال با اشاره به تغييرسهميه‌هاي ايران در مسابقات آسيايي گفت: اين سهميه‌ها منصفانه نيست و حق تيم مابود که به طور مستقيم در ليگ قهرمانان آسيا حاضر باشيم اما تيمي که به دنبال کسب افتخار است بايد از اين مراحل هم عبور کند.

مظلومي که تيمش در دور رفت ليگ برتر ذوب آهن را در اصفهان شکست داده، در اين باره افزود: 
 

نوری بازدید : 91 سه شنبه 15 آذر 1390 نظرات (0)

آغاز مسابقات از 16 اسفند

برنامه کامل ديدارهاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان

مرحله گروهي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي آسيا از روز 16 اسفندماه 1390 آغاز خواهد شد که براساس برنامه در هفته اول اين مسابقات سپاهان پذيراي النصر امارات است و پرسپوليس در ورزشگاه ملک فهد رياض به مصاف الهلال عربستان مي رود.


    نمایندگان فوتبال ایران در برنامه‌ای که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شده است، در روزهای 1 و 2 فروردین ماه سال 1391 نیز به میدان خواهند رفت که با این شرایط فوتبال ایران نوروزی فوتبالی را پشت رو خواهد داشت.

برنامه کامل دیدارهای مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا به شرح زیر است:

نوری بازدید : 64 سه شنبه 15 آذر 1390 نظرات (0)

سايت AFC اعلام کرد:

استقلال به پرسپوليس نمي‌خورد

با اعلام کنفدراسيون فوتبال آسيا تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس در يک گروه قرار نمي‌گيرند.


    قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2012 امروز در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور مالزی برگزار شد و تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در مرحله گروهی و استقلال و ذوب‌آهن در دیدارهای پلی‌‌آف حریفان خود را شناختند.

بر همین اساس و در مرحله اول پلی‌‌‌آف غرب آسیا و در بازی شماره یک استقلال در آزادی میزبان ذوب‌‌آهن خواهد بود تا برنده این دیدار روز 29 بهمن از الاتفاق عربستان پذیرایی کند. برنده دیدار الاتفاق و استقلال یا ذوب‌‌آهن نیز طبق اعلام سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گروه اول با تیم‌های الریان قطر، الجزیره امارات و نسف ازبکستان همگروه می‌‌شود که به نظر می‌رسد گروه سختی نباشد. 

با این حساب در صورتی که استقلال برنده دو دیدار مرحله پلی‌آف غرب آسیا باشد در گروه اول با نمایندگان کشورهای قطر، امارات و ازبکستان در یک گروه قرار می‌گیرد.

این در حالی است که سایت باشگاه استقلال از حضور برنده دیدارهای استقلال و ذوب‌‌‌آهن و الاتفاق در گروه چهارم یعنی گروه پرسپولیس خبر داده بود، در حالی که طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این اتفاق هرگز رخ نمی‌دهد و برنده بازی شماره 2 پلی‌‌‌آف غرب آسیا یعنی یکی از دو تیم نفتچی ازبکستان یا الشباب امارات در گروه چهارم با پرسپولیس، الهلال و الغرافه همگروه خواهد شد.

طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا دو تیم از یک کشور در مرحله گروهی با یکدیگر همگروه نخواهند شد.

نکته دیگر این که در صورتی که یکی از دو تیم ذوب‌‌آهن یا استقلال در مرحله دوم پلی‌‌آف با شکست مقابل الاتفاق راهی AFC CUP شوند در این رقابت‌‌ها و در گروه سوم با تیم‌های العهد لبنان، الکویت کویت و وی بی اسپورت مالدیو همگروه می‌شوند.

 

نوری بازدید : 70 سه شنبه 15 آذر 1390 نظرات (0)

تاريخچه 44 ساله شهرآورد پايتخت؛

سومين نبرد سرخ آبي در جام حذفي

تيم هاي پرطرفدار استقلال و پرسپوليس تهران عصر جمعه هفته جاري، سومين رويارويي تاريخ خود را در جام حذفي باشگاه هاي ايران برگزار خواهند کرد.


     دو تیم سرخ آبی پایتخت تاکنون دو بار در جام حذفی برابر یکدیگر قرار گرفته اند که پرسپولیس در هر دو بازی برابر حریف دیرینه خود به پیروزی دست یافته است.

نوری بازدید : 60 سه شنبه 15 آذر 1390 نظرات (0)

جاسم کرار: استقلال با فسخ قراردادم موافقت كرد

هافبک عراقي استقلال از موافقت اين باشگاه با درخواست فسخ قراردادش خبر داد.


   جاسم کرار در فصل گذشته رقابت‌هاي ليگ برتر نمايش بسيار خوبي در ترکيب تراکتورسازي تبريز داشت و همين مساله باعث شد که مسئولان باشگاه استقلال او را جذب کنند و از او به عنوان خريد کهکشاني‌ خود ياد کنند، اما او هيچگاه نتوانست بازي‌هاي خوب خود را در فصل گذشته تکرار کند و به جز بازي مقابل پرسپوليس هرگز انتظارات آبي پوشان را برآورده نکرد.

اين هافبک عراقي در ديدار

تعداد صفحات : 5

درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 280
  • بازدید ماه : 159
  • بازدید سال : 1,237
  • بازدید کلی : 16,199