loading...
اخبار داغ فوتبال
نوری بازدید : 160 شنبه 07 آبان 1390 نظرات (0)

صدرنشيني نفت تهران با شکار شاهين

تيم فوتبال نفت تهران با برتري برابر شاهين بوشهر به صدر جدول ليگ بازگشت.


  تیم‌های نفت تهران و شاهین بوشهر از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۶:۴۰ به میزبانی ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود نفت به پایان رسید.
 
 لک چیرا در دقیقه ۲ برای شاهین گلزنی کرد اما همین بازیکن در دقیقه ۲۱ با یک گل به خودی کار را به تساوی کشاند. این پایان کار نبود و خلدون ابراهیم در دقیقه ۳۷ یک گل دیگر برای شاگردان حسین فرکی به ثمر رساند.
 
 قاسم واحدی داور مسابقه به ایمان موسوی، مرتضی پورعلی‌گنجی از نفت تهران کارت زرد نشان داد.
 
 نفت تهران با این برد ۲۵ امتیازی شد و به صدر جدول بازگشت و شاهین بوشهر نیز ۱۵ امتیازی باقی‌ماند.
 
 این در حالی است که فیروز کریمی روز گذشته در نشست خبری فرکی را ترسو خوانده و گفته بود وی از کودکی از من می‌ترسد اما امروز نتیجه دیگری در میدان رقم خورد.

نوری بازدید : 67 شنبه 07 آبان 1390 نظرات (1)
1390/08/07    15:30
نتیجه نهایی
داماش گيلان 2 - 3 پرسپوليس
1390/08/07    16:00
نتیجه نهایی
فجر سپاسي 1 - 2 تراکتورسازي
1390/08/07    16:40
نتیجه نهایی
نفت تهران 2 - 1 شاهين
نوری بازدید : 172 شنبه 07 آبان 1390 نظرات (0)
ايران ليگ برتر
تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز
1 نفت تهران 12 7 4 1 18 10 8 25
2 استقلال 11 7 2 2 20 11 9 23
3 تراکتورسازي 12 7 2 3 27 19 8 23
4 صباي قم 11 7 1 3 14 10 4 22
5 سپاهان 11 5 3 3 17 11 6 18
6 ذوب آهن 11 4 5 2 13 12 1 17
7 پرسپوليس 12 4 4 4 17 16 1 16
8 شاهين 12 3 6 3 12 9 3 15
9 داماش گيلان 12 4 3 5 14 18 4- 15
10 نفت آبادان 11 3 5 3 15 15 0 14
11 شهرداري تبريز 11 3 5 3 13 17 4- 14
12 سايپا 11 3 3 5 14 18 4- 12
13 فولاد 11 3 3 5 9 13 4- 12
14 مس 11 3 2 6 14 17 3- 11
15 ملوان 11 2 4 5 14 15 1- 10
16 راه آهن 11 1 7 3 13 17 4- 10
17 فجر سپاسي 12 2 4 6 10 15 5- 10
نوری بازدید : 78 شنبه 07 آبان 1390 نظرات (0)

صعود پرسپوليس به رده هفتم بابرتري برابرداماش

تيم فوتبال پرسپوليس در رشت برابر داماش به برتري رسيد و به رده هفتم صعود کرد.


 دیدار پرسپولیس و داماش گیلان از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه سردار جنگل آغاز شد و پرسپولیس با نتیجه 3 بر 2 برابر داماش گیلان به برتری رسید.
 
 وحید هاشمیان در دقیقه ۱۵، هادی نوروزی در دقیقه ۴۸ و محمد نوری در دقیقه ۸۸ برای پرسپولیس گلزنی کردند و محمد غلامی در دقیقه ۲۲ و افشین چاووشی در دقیقه ۶۰ گل‌های داماش را به ثمر رساندند.
 این بازی زیر بارش شدید باران و در زمین گل‌آلود و لغزنده برگزار شد.
 
 محسن ترکی داور مسابقه به مازیار زارع، علی کریمی، حسین بادامکی و محمد نصرتی از پرسپولیس  و علیرضا نظیف‌کار از داماش کارت زرد نشان داد.
 
 با این برد پرسپولیس ۱۶ امتیازی شد و به رده هفتم جدول صعود کرد و داماش گیلان ۱۵ امتیازی باقی ‌ماند.
 
 ترکیب پرسپولیس:
 علیرضا حقیقی، مجتبی شیری، شیث رضایی، علیرضا نورمحمدی، مازیار زارع، محمد نصرتی، حسین بادامکی، علی کریمی( از دقیقه ۴۶ هادی نوروزی)، محمد نوری، غلامرضا رضایی( از دقیقه ۹۰+۲ امیر حسین فشنگچی) و وحید هاشمیان
 سرمربی: حمید استیلی
 
 ترکیب داماش گیلان:
 میلاد فراهانی، محمدرضا مهدوی، مصطفی حاجتی، ابوذر رحیمی، عباس آقایی، آلوز، میلاد زنیدپور، مهدی مهدوی کیا، افشین چاووشی، محمد غلامی و علیرضا نظیف‌کار
 سرمربی: ابراهیم قاسمپور

نوری بازدید : 90 شنبه 07 آبان 1390 نظرات (0)

علي اميري:برهاني را ازدست نخواهيم داد

معاون باشگاه استقلال تهران اعلام کرد که به هيچ عنوان آرش برهاني را از دست نخواهيم داد و به اين بازيکن نياز داريم.


 علي اميري گفت: آرش برهاني بازيکن ارزشمندي است و برخلاف ادعاي برخي دوستان حاضر نيستيم اين بازيکن راهي هيچ يک ازتيم هاي حاضر در ليگ برتر فوتبال ايران شود.
 
 وي ادامه داد: برهاني از امارات پيشنهاد داشت و ما اعلام کرديم اگر بخواهد به اين پيشنهاد پاسخ مثبت دهد مشکلي نداريم اما اين پيشنهاد نيز با اعلام برهاني منتفي شده است و او در استقلال باقي مي ماند.
 
 معاون باشگاه استقلال تهران گفت: خوشبختانه تيم ما هر بازي که مي گذرد پيشرفت بسيار چشمگيري مي کند و کادر فني تيم در اين خصوص نقش بسيار مهمي دارد. کادرفني مورد حمايت ما است و فتح اله زاده بار ها به اين مساله اشاره کرده است.
 
 وي تصريح کرد: اطمينان داريم با اين کادرفني و بازيکنان مي توانيم قهرمان ليگ شويم و در پايان ليگ نيز جواب اعتماد خود را خواهيم ديد.
 
 وي در خصوص بدهي بازيکنان اظهار داشت: با پولي که از سازمان ليگ برتر فوتبال کشور بابت طلب هاي خود دريافت کرديم موفق شديم مقداري از بدهي بازيکنان را پرداخت کنيم و به زودي نيز مقداري ديگر مي پردازيم.
 
 اميري با اشاره به شکايت هوار ملا محمد از باشگاه استقلال به دليل طلبش از اين باشگاه گفت: هوار ملا محمد با 3 ماه تاخير در تمرينات تيم ما حضور پيدا کرد که ما اين مبلغ را به خاطر تاخير او از قراردادش کسر کرديم. مدارک خود را در اين خصوص تحويل کميته انضباطي داديم و کميته انضباطي نيز مستندات ما را پذيرفت.
 
 معاون باشگاه استقلال تهران در خصوص شکايت رينالدو نيز خاطرنشان کرد: از فيفا در خواست کرده ايم مدارک رينالدو را براي ما ارسال کند و پس از آن با نماينده اين بازيکن براي برطرف کردن مشکل مذاکره کنيم که آنها با درخواست ما موافقت کرده اند.
 
 

 

نوری بازدید : 164 شنبه 07 آبان 1390 نظرات (0)

مظلومي:سرچشمه باشرفي متحول شده است

سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران تاکيد کرد، از زماني که اصغر شرفي هدايت تيم مس سرچشمه را برعهده گرفته، اين تيم متحول شده است.


 پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال تهران - مس سرچشمه ضمن بیان این مطلب افزود: مس سرچشمه تیم خوبی است که از زمان اصغر شرفی متحول شده است. این تیم بسیار جوان و دونده است که قطعا به تهران می آید تا از ما امتیاز بگیرد.

 وی با اشاره به شایعه جدایی آرش برهانی از تیم فوتبال استقلال گفت: ما در یک بازی نام آرش برهانی را از فهرست اصلی تیم خود خارج کردیم که متاسفانه پیامدهای بدی را به دنبال داشت. در شرایطی که عنوان می شود ما به برهانی نیاز نداریم باید بگویم با توجه به اینکه در سه جام مدعی قهرمانی هستیم به برهانی به مانند دیگر بازیکنان خود نیاز داریم.

 سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران از تمایل باشگاه نفت تهران برای جذب آرش برهانی خبر داد و گفت: جمعه شب از باشگاه نفت تهران با من تماس گرفتند تا در صورت تمایل، آرش برهانی را به این تیم منتقل کنیم اما من به آنها تاکید کردم که به برهانی نیاز داریم و به او اجازه جدایی نمی دهیم.

 مظلومی با ابراز تاسف از اینکه تیمش طی روزهای گذشته نتوانسته است تمرینات خوبی داشته باشد، گفت: به علت بارش باران نتوانسته‌ایم طی چند روز گذشته خوب تمرین کنیم. روز جمعه در سالن تمرین کردیم و برای امروز هم هنوز زمین تمرین مناسب پیدا نکرده‌ایم.

 براساس اعلام پرویز مظلومی تیم فوتبال استقلال بدون داشتن بازیکن محروم و مصدوم به مصاف مس سرچشمه خواهد رفت.

 سرمربی تیم فوتبال فوتبال استقلال در خصوص حضور بازیکنان تیم استقلال در اردوی تیم ملی گفت: از اینکه بازیکنان استقلال به تیم ملی دعوت می شوند، استقبال کرده و به این موضوع افتخار می کنم اما از سازمان لیگ برتر می خواهم به خاطر شرایط بازیکنان ملی پوش استقلال، دیدار ما برابر صبای قم در هفته سیزدهم با دو روز تاخیر نسبت به زمان اعلام شده قبلی برگزار شود.

 وی همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال جام ولایت در تهران گفت: من نظرم را در خصوص برگزاری این مسابقات پیش از این گفته‌ام. با توجه به اینکه بازیکنان زیادی در اردوی تیم ملی داریم، نمی توانیم با ترکیب کامل در مسابقات جام ولایت به میدان برویم و با ترکیبی از نفرات امید و بازیکنان ذخیره در این مسابقات حاضر خواهیم شد.

 مظلومی در خاتمه پیشنهاد کرد تیم‌های استقلال و پرسپولیس بصورت مشترک در مسابقات فوتبال جام ولایت حضور پیدا کنند، چرا که حضور مشترک آنها در این رقابت‌ها باعث استقبال بیشتر تماشاگران می شود.

 دیدار تیمهای استقلال تهران و مس سرچشمه در چارچوب هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 17:45 فردا یکشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

نوری بازدید : 177 جمعه 06 آبان 1390 نظرات (0)

همسرمرحوم حجازي :نتايج استقلال خوب بوده است

همسر مرحوم ناصر حجازي با حضور در غرفه خبرگزاري مهر در هجدهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها ابراز اميدواري کرد موفقيت‌هاي تيم ملي و تيم استقلال ادامه داشته باشد.


 بهناز شفیعی، همسر مرحوم ناصر حجازی با حضور در غرفه خبرگزاری مهر در هجدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها ضمن بیان مطلب فوق افزود: روزهای سختی را بدون ناصر سپری می‌کنم ولی از اینکه همه مردم همچنان به یاد ناصر هستند و هر کجا من را می‌بینند احترام می‌گذارند٬ خوشحال هستم.
 
 وی ادامه داد: 30 سال است مسابقات فوتبال خصوصا بازی‌های استقلال را تماشا می‌کنم زیرا هم آتیلا در استقلال حضور دارد و هم این تیم٬ تیم ناصر حجازی بوده و هست.
 
 همسر مرحوم ناصر حجازی ضمن ابراز خوشحالی از موفقیت‌های استقلال در فصل جاری، افزود: تا الان استقلال هم در لیگ و هم در جام حذفی نتایج خوبی را کسب کرده و امیدوارم این نتایج و موفقیت‌ها ادامه داشته باشد.
 
 وی با بیان اینکه اگر فرصت داشته باشد بازی‌های تیم‌های دیگر خصوصا پرسپولیس را نگاه می‌کند٬ تاکید کرد: نمی‌توانم مانند کارشناسان در مورد تیم ملی اظهار نظر کنم اما شنیده‌ام "کی‌روش" مربی خوبی است که کارنامه خوبی هم دارد٬ امیدوارم و از خدا می‌خواهم این تیم بتواند پیروزی‌هایش را ادامه داده و به جام جهانی راه یابد.
 
 شفیعی در پایان با بیان اینکه بازی تیم ایران برابر بحرین را تماشا کرده و از پیروزی تیم ایران بسیار بسیار خوشحال شده است٬ گفت: هر وقت تیم ملی  کشورم می‌برد٬ همانند همه مردم از صمیم قلب خوشحال و امیدوارم بتواند در مسابقات آینده هم روند رو به رشدش را ادامه دهد.
 

نوری بازدید : 163 جمعه 06 آبان 1390 نظرات (1)

سرخابي ها به هواداران واگذار مي شوند

عضو هيئت مديره باشگاه استقلال گفت: در واگذاري دو باشگاه استقلال و پرسپوليس طرفداران دو تيم در اولويت قرار دارند.


 سید احمد رسولی نژاد با اشاره به دیدار خود با مسئولان هیئتهای ورزشی استان هرمزگان، عنوان کرد: در این دیدار با مشکلات هیئتهای ورزشی در هرمزگان آشنا شدم و قرار شد تا وزارت ورزش حمایتهای مالی خود را از هیئتهای ورزشی هرمزگان افزایش دهد.

 وی با اشاره به بازدید از طرحهای نیمه تمام ورزشی هرمزگان، ادامه داد: طی توافقی که صورت گرفت با اختصاص بودجه های ملی به این طرحها، کلیه طرحهای نیمه تمام ورزشی هرمزگان تا پایان سال 92 به اتمام خواهند رسید.

 معاون امور مجلس و استانهای وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر لزوم رعایت استانداردها در احداث پیست دو و میدانی ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس، عنوان کرد: این پیست هم اکنون دارای اشکالات فنی است اما باید به طور استاندارد ساخته شود و مورد تایید فدراسیون دو و میدانی هم قرار گیرد.

 رسولی نژاد در خصوص آخرین وضعیت واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی گفت: با مصوبه مجلس واگذاری این دو باشگاه کمی به تعویق افتاد و مراحل واگذاری به صورت تدریجی با عرضه سهام دو باشگاه در بورس انجام خواهد شد.

 عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه در واگذاری هواداران دو تیم در اولویت قرار دارند، تصریح کرد: کانون هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس می توانند با تشکیل یک شرکت تعاونی سهام عمده باشگاه مورد علاقه خود را خریداری کنند و مالکیت باشگاه را به دست آورند.

تعداد صفحات : 18

درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 254
  • بازدید ماه : 133
  • بازدید سال : 1,211
  • بازدید کلی : 16,173