loading...
اخبار داغ فوتبال
نوری بازدید : 110 جمعه 18 آذر 1390 نظرات (1)

همه حاشيه‌هاي دربي 73

شک‌هاي قرمزها و دور افتخار آبي‌ها، خداحافظي استيلي و حبس پرسپوليسي‌ها از حاشيه اي دربي 73 بودند.


تیم‌های پرسپولیس و استقلال از ساعت 16:15 امروز هفتادوسومین دربی پایتخت را این بار در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار کردند.
این دیدار در پایان 120 دقیقه تلاش دو تیم با پیروزی 3 بر صفر ابی‌پوشان استقلال به پایان

نوری بازدید : 81 جمعه 18 آذر 1390 نظرات (0)

کد خبر : 58376     زمان ارسال : جمعه 18/09/1390 20:38

عاشوري: پرسپوليس امروز به جباري باخت

مربي پرسپوليس گفت: ما امروز به جباري باختيم و او همه کار کرد.



 محسن عاشوری پس از شکست 3 بر صفر پرسپولیس در دربی 73 که عصر امروز از سری رقابت‌های جام حذفی رقم خورد، گفت: در 90دقیقه سرتر بودیم اما با کشیده شدن بازی به وقت اضافه همه چیز به هم خورد.


وی ادامه داد: بازیکن نداشتیم و دست ما بسته بود و می‌دانستیم که این اتفاقات رقم می‌خورد.

عاشوری تاکید کرد: از روز اول که تیم بسته می‌شود باید همه از مدیرعامل گرفته تا کادر فنی با هم همدل باشند تا تیم موفق شود و به هدفش برسد.

مربی پرسپولیس یادآور شد: مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها کمر تیم ما را شکست ضمن اینکه در ضربات آخر هم بی‌دقت بودیم. ما امروز به جباری باختیم و او همه کار کرد.

وی افزود: همان‌طور که استیلی عنوان کرد، من در اختیار باشگاه هستم اما بازیکنان در رختکن از استیلی خواهش کردند تا از پرسپولیس نرود.

عاشوری در پایان گفت: به برنامه سازمان لیگ اعتراض داریم. امروز همه در لیگ بازی کردند و تنها استقلال و پرسپولیس در جام حذفی با هم مصاف دادند و معتقدم شرایط تیم‌ها را نسنجیدند.

نوری بازدید : 96 جمعه 18 آذر 1390 نظرات (0)

فقط از فحاشي به مادر داغدارم ناراحت شدم

استيلي:مي‌روم تا فشار روي بازيکنان کمتر شود

سرمربي مستعفي پرسپوليس گفت: من کنار مي‌روم تا شايد فشار روي بازيکنان کمتر شود.


حمید استیلی پس از شکست 3 بر صفر برابر استقلال در جام حذفی گفت: برای این مسابقه نفرات زیادی نداشتیم.9 بازیکن تیم را در اختیار نداشتم. با این حال در 90 دقیقه خیلی خوب بازی کردیم و نسبت به بازی رفت برابر استقلال تیم ما از نظر فوتبالی پیشرفت خوبی داشت.

وی افزود: در 90 دقیقه نقاط قوت استقلال را به خوبی مهار کردیم اما در وقت اضافه برخلاف جریان بازی گل خوردیم. از هواداران بابت این شکست عذرخواهی و از مدیر عامل و هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تشکر می‌کنم. از بازیکنانم هم ممنون هستم که جانانه بازی کردند. ما نیمکت جوانی داشتیم. شاید اگر می‌توانستیم تعویض کنیم، روند تیمی ما بهتر می‌شد. در جام حذفی شکست با یک یا سه گل فرقی نمی‌کند. من نفرات جوان را به میدان فرستادم اما دیگر کار از کار گذشته بود.

سرمربی مستعفی پرسپولیس تاکید کرد: فشار زیادی روی تیم و بازیکنان است. من کنار می‌روم تا شاید فشار روی بازیکنان کمتر شود. ما از نظر فوتبالی خیلی خوب پیشرفت کردیم اما در نتیجه‌گیری خوب نبودیم. برای بازی امروز با استقلال فقط 10 بازیکن داشتم و غلامرضا رضایی را به زور آمپول به این بازی رساندم.

استیلی در مورد اینکه بهتر نبود پس از پایان نیم فصل کناره‌گیری می‌کرد، گفت: تا آن زمان فقط دو بازی دیگر باقی مانده اما فشار زیادی روی تیم، مدیریت و بازیکنان  و خودم  بود. من کنار می‌روم تا فشارها کمتر شود و بازیکنان بتوانند راحت‌تر بازی کنند و با اضافه شدن 5-6 بازیکن به پرسپولیس شرایط کار بهتر شود.

وی در مورد قبول استعفایش گفت: قبل از اینکه به من بگویند استعفا دادم. فشارها زیاد بود. با این حال من از تنها چیزی که ناراحت شدم فحاشی به مادر داغدارم بود. طاقت این مسئله را نداشتم. از مردم هم عذرخواهی می‌کنم.

استیلی در مورد اینکه قبول دارد پرسپولیس اول فصل خوب بسته نشده است، گفت: صد در صد. مشکلات ما از همان ابتدای فصل شروع شد. اینکه بازیکنان ما در دوره آماده سازی در اردوی تیم ملی بودند و پس از آن مشکلات روحی و روانی داشتیم. به هر حال از همه آنها تشکر می‌کنم. فشار از روز اول روی تیم ما بود. همه بازیکنان را در اختیار نداشتیم و نمی‌توانستیم تمرینات تاکتیکی انجام دهیم. با این حال بعد از دربی رفت روند تیمی خوبی داشتیم.

استیلی در مورد اینکه چه کسی را مقصر رفتن خود می‌داند،‌ گفت: هیچ کس مقصر رفتن من نیست. من خودم مقصر بودم. امیدوارم هر کسی که می‌آید بتواند با این بازیکنان خوب نتیجه بگیرد. من هم هر کاری که از دستم بربیاید برای پرسپولیس انجام می‌دهم.

وی در مورد ممدوتال گفت: او یکی از بهترین نفرات ما است. ضمن اینکه نصرتی و شیث رضایی را نداشتیم. با این حال من کسی را مقصر نمی‌دانم.

وی در مورد اشتباهات حقیقی روی گل‌هایی که خورد،‌ گفت: من از هر دو دروازه‌بان استفاده کردم. حقیقی دروازه‌بان دوم تیم ملی است. از هیچ کس انتقاد نمی‌کنم و بازیکنانم تمام توان خود را گذاشتند. تا اشتباهی رخ ندهد گلی به ثمر نمی‌رسد. من به تیمم ایمان و اعتقاد دارم.

استیلی در مورد انتقاد بازیکنانش از عزیز محمدی در مورد بازی با استقلال گفت: این برنامه‌ریزی بود که او انجام داد و ما حتی پیش او هم رفتیم و قبول نکرد که تاریخ دربی را عوض کند.

نوری بازدید : 66 جمعه 18 آذر 1390 نظرات (0)

مي‌خواهيم6بارمتوالي پرسپوليس راشکست دهيم

بازيکن تيم فوتبال استقلال گفت: مي‌خواهيم شش - هفت بار متوالي پرسپوليس را شکست دهيم.



 آرش برهانی پس از پیروزی سه بر صفر برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برد خوبی به دست آوردیم. این برد را به هواداران تبریک می‌گویم و پرسپولیسی‌ها دیگر بهانه‌ای برای این شکست ندارند.


وی ادامه داد: همه بازیکنان ما خوب هستند و من هم می‌توانستم در ۹۰ دقیقه کار را تمام کنم اما موقعیتی که به دست آوردم با بدشانسی از دست رفت و به تیر دروازه خورد. 

برهانی در مورد غیبت چند بازیکن پرسپولیس گفت: ما هم چند بازیکن خود را امروز نداشتیم و اینگونه نبوده که ما تمام بازیکنان‌مان را در اختیار داشته باشیم.

وی افزود: می‌خواهیم شش - هفت بار متوالی پرسپولیس را شکست بدهیم و اکنون  چهار بار متوالی این برد را به دست آورده‌ایم.

برهانی در مورد اینکه نظرش در مورد بازگشت کرار به استقلال گفت: در این مورد فتح‌الله‌زاده می‌تواند بهتر تصمیم بگیرد و من در این زمینه حرفی ندارم و فقط می‌گویم می‌خواهیم قهرمان شویم.
نوری بازدید : 83 جمعه 18 آذر 1390 نظرات (0)

جباري:دستشان درد نکند که جريمه‌ام را بخشيدند

هافبک استقلال گفت: براي پرسپوليسي‌ها ناراحتيم و مي‌دانيم وقتي تيمي در اين شرايط قرار مي‌گيرد چقدر سخت است.



مجتبی جباری پس از پیروزی 3 بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود و پرسپولیس هم خوب بازی کرد. آنها هم شانس پیروزی داشتند اما هر چه از بازی می‌گذشت بهتر می‌شدیم و در نهایت توانستیم به پیروزی شیرینی دست یابیم. برد مقابل پرسپولیس لذت بخش است و این لذت بخشی برای چندمین بار است که نصیب ما می‌شود.


وی در باره اینکه فتح‌الله‌زاده اعلام کرده 10 میلیون از جریمه 30  میلیونی او را بخشیده است، گفت: دستشان درد نکند.

وی درباره اینکه توقع داشت چند درصد از این جریمه بخشیده می‌شد، گفت: راجع به آن فکر نمی‌کردم.

جباری در خصوص پاداش دربی عنوان کرد: مهمترین پاداش خوشحالی مردم است اینقدر قبل از این بازی فشار روی ما است که واقعا این مسابقه را متفاوت می‌کند و همین که مردم را در خیابان خوشحال می‌بنیم بهترین پاداش است. برای پرسپولیسی‌ها هم ناراحتیم و می‌دانیم وقتی تیمی در این شرایط قرار می‌گیرد چقدر سخت است.

جباری در پاسخ به سؤال خصوص اینکه پس از حکم کمیته انضباطی به باشگاه استقلال انتقاداتی شد، گفت: حقیقت این است که ما مجموعه خوبی داریم می‌خواهیم امسال قهرمانی را به دست بیاوریم. بعد از حرف‌هایی که زدم دوست داشتم همه چیز زودتر حل شود و همه چیز به شرایط عادی بازگردد. خوشبختانه بعد از آن قضیه برد خوبی آوردیم و پیروزی امروز هم به تیم انگیزه خوبی می‌دهد.

وی درباره اینکه گفته می‌شد قبل از دربی مصدوم است و به بازی نمی‌رسد، اظهار داشت: برای حضور در بازی امروز شک داشتم که بتوانم بازی کنم و قرار شد هنگام گرم کردن خودم را تست کنم باتلاش‌های دکتر رضایی دردم کمتر شد.

وی درباره اینکه امروز راحت‌تر پرسپولیس را بردند عنوان کرد: اتفاقا این بازی سخت‌تر از بازی‌های گذشته بود. پرسپولیس پرتلاش‌تر از بازی‌های گذشته بود و واقعا کار سختی داشتیم.

جباری در مورد اینکه فتح‌الله‌زاده عنوان کرده برای جاسم کرار می‌خواهد از بازیکنان نظرسنجی بگیرد،نظر شما در این باره چه خواهد بود، گفت: سوال جالبی نیست. من حرف‌هایم را در مورد جاسم کرار زده‌ام. دلیلی ندارد آن را تغییر دهم یا موضع دیگری داشته باشم فقط امیدوارم هر چه به صلاح تیم باشد، اتفاق بیفتد حیف است این تیم اتفاقی رخ دهد که این روندش عوض شود.

هافبک شماره 8 استقلال درباره عذرخواهی‌اش گفت: می‌خواستم تیم زودتر به شرایط عادی‌اش بازگردد. در شکل حرفه‌ای نباید بازیکن چنین نظراتی بدهد اما به خاطر جاسم کرار بود که این حرف‌ها را زدم چون فکر می‌کردم کادر فنی می‌توانست به جاسم کرار تذکر بدهد اما باز هم از مظلومی عذرخواهی کردم.

جباری در خصوص اینکه در دربی 73 بهترین بازیکن زمین شد، گفت: بهترین شرایط ممکن را دارم و خوشحالم به شرایط خوبم بازگشتم و این که می‌توانم 90 دقیقه بازی کنم. اگر سال‌های قبل هم چنین شرایطی داشتم، مثل امسال بودم.

این بازیکن در پایان در خصوص ضربه پنالتی عنوان کرد: مشخص نبود که چه کسی قرار است ضربه پنالتی را بزند چون در بازی مقابل شاهین گل زده بودم و روحیه داشتم مجیدی به من گفت پنالتی را من بزنم. ما چون در هر بازی به برنده شدن فکر می‌کنیم به این فکر نمی‌کنیم چه کسی پنالتی را می‌زند.

نوری بازدید : 75 جمعه 18 آذر 1390 نظرات (0)

باشگاه پرسپوليس: هيچ نامي را تاييد نمي‌کنيم

باشگاه پرسپوليس اعلام کرد اخبار منتشر شده درباره گزينه‌هاي سرمربيگري اين تيم را تاييد نمي‌کند.



 حمیدرضا قریب مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره شایعات اخیر مبنی بر حضور جمال حاجی، بوناچیچ، پترویچ و افشین پیروانی به عنوان سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: باشگاه پرسپولیس هیچ‌کدام از این اسامی را تایید نمی‌کند. هر زمان که باشگاه به جمع‌بندی برسد این موضوع را رسما اعلام خواهد کرد.


وی درباره اینکه سرمربی آینده پرسپولیس داخلی است یا خارجی گفت: در این باره نیز باید جمع‌بندی نهایی صورت بگیرد.
نوری بازدید : 132 جمعه 18 آذر 1390 نظرات (0)

چهار بازيکن سرخآبي تست دوپينگ دادند

چهار بازيکن پرسپوليس و استقلال پس از دربي 73 تست دوپينگ دادند.



پژمان منتظری و میثم حسینی از استقلال و ممدوتال و محمد منصوری از پرسپولیس در پایان مسابقه تست دوپینگ دادند.


استقلال امروز در مرحله یک چهارم جام حذفی سه بر صفر پرسپولیس را شکست داد تا به مرحله بعدی این پیکارها راه یابد.
نوری بازدید : 76 جمعه 18 آذر 1390 نظرات (0)

نصيرزاده: ممبيني موفق عمل کرد

کارشناس داوري گفت: هدايت ممبيني در طولاني‌ترين و سخت‌ترين دربي 12 سال گذشته توانست عملکرد قابل قبولي داشته باشد.


 هوشنگ نصیرزاده درخصوص قضاوت ممبینی در دربی ۷۳ گفت: ممبینی با همراهی سخندان و کهوری سومین دربی حذفی بعد از ۱۲ سال و اولین دربی خود در ورزشگاه آزادی را درحالی قضاوت کرد که تماشاگران زیادی در ورزشگاه حضور داشتند. او توانست در طولانی‌ترین و سخت‌ترین دربی 12 سال گذشته عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

وی در خصوص تکه سنگی که اول بازی به سر کهوری برخورد کرد، عنوان کرد: برای اولین بار چنین اتفاقی در بازی حساس و آن هم در دقایق اول اتفاق می‌افتد و ناظر بازی در این مورد تصمیم می‌گیرد. در دقیقه ۳۲ نیز فشنگچی مرتکب خطای هند شد و اولین اخطار بازی را دریافت کرد.

نصیرزاده گفت: در دقیقه ۳۴ هنگامی که مجیدی وارد محوطه جریمه شد شیری با دست چپ خود او را کنترل کرد اما بلافاصله این مزاحمت را رها کرد ولی مجیدی بعد از رها شدن با زدن پنجه پای راست خود سرنگون شد. در این صحنه داور بهترین تصمیم را گرفت و ادامه بازی را دستور داد.

وی در خصوص برخورد حقیقی و برهانی در نیمه اول گفت: در این صحنه نیز داور به درستی ادامه بازی را داد و هیچ خطایی صورت نگرفت.

نصیرزاده در مورد سوت‌های مکرر در نیمه دوم تصریح کرد: سیاست اداره بازی‌های دربی در این است که در نیمه اول مدارا وجود داشته باشد و در نیمه دوم سختگیرانه عمل شود. ممبینی به درستی این کار را انجام داد و در نیمه دوم اخطارهای زیادی به بازیکنان دو تیم داد.

وی در خصوص خطای مازیار زارع در وقت‌ اضافه تاکید کرد:‌ خطایی که زارع در دقیقه ۱۱۵ روی شریفات مرتکب شد می‌توانست با کارت زرد دوم داور روبرو و از زمین بازی اخراج شود اما داور به دلیل نتیجه در وقت بازی ترجیح داد مدیریت را در دستور کار خود قرار دهد.

وی درباره پنالتی استقلال یادآور شد: ممدوتال درحالی که دست خود را روی شانه چپ مجیدی گذاشته بود، وارد محوطه جریمه شد و این حرکت را ادامه داد تا اینکه کاپیتان استقلال در محوطه جریمه متوقف شد و به درستی داور نقطه پنالتی را نشان داد.

نصیرزاده در خصوص تعویض کاپیتانی فرهاد مجیدی خاطرنشان کرد: در دقیقه ۱۰۳ پس از اینکه شریفات گل زد در صحنه احساسی فرهاد مجیدی بازوبند کاپیتانی را به او داد درحالی که از نظر قانونی این مسئله موردی ندارد اما باید به داور مسابقه خبر می‌داد که به همین علت کاپیتانی فرهاد مجیدی تا پایان دیدار ادامه داشته و داور وی را به عنوان کاپیتان می‌شناخته است.

نوری بازدید : 84 جمعه 18 آذر 1390 نظرات (0)

کد خبر : 58369     زمان ارسال : جمعه 18/09/1390 20:18

رحمتي:با همدلي نتيجه مي‌گيريم

دروازه‌بان تيم فوتبال استقلال گفت:‌ مگر مصدوميت و محروميت بازيکنان پرسپوليس تقصير ماست که مي‌گوييد، بازيکنان سرخپوشان کامل نبودند.



 سید مهدی رحمتی پس از پیروزی ۳ بر صفر برابر پرسپولیس در چارچوب جام حذفی گفت: بازیکنان پرسپولیس انگیزه خاص خود را داشتند در ابتدای این دیدار نیز بازی هجومی را آغاز کردند اما رفته رفته با گذشت زمان بهتر شدیم.


وی ادامه داد: ما موقعیت‌هایی در طول ۹۰ دقیقه داشتیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم اما خدا را شکر می‌کنم که در وقت‌های اضافه ۳ گل زدیم و به پیروزی دست یافتیم.

دروازه‌بان استقلال در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس زمانی با شما روبرو شد که اکثر بازیکنان خود را در اختیار نداشت، تصریح کرد: چرا این حرف را می‌زنید؟ من نمی‌خواستم در مورد این موضوع صحبت کنم تمام رسانه‌ها از دو هفته پیش به این موضوع پرداختند مگر مصدومیت و یا محرومیت بازیکنان پرسپولیس تقصیر ماست؟

وی ادامه داد: آن‌ها ۱۱ نفر بودند و ما هم با همین ۱۱ نفر بازی کردیم اصلا این حرف را نزنید زیرا به هیچ عنوان قبول ندارم ما توانستیم بهتر بازی کنیم و تیم برتر باشیم.

رحمتی افزود: من دو سال در سپاهان بودم و آن موقع هم می‌گفتند که این تیم بهترین بازیکنان را دارد اما معتقدم که نتیجه‌گیری استقلال به دلیل همدلی بین بازیکنان و کادر فنی است.

وی در مورد عملکرد خط دفاعی استقلال گفت: به نظرم برای دفاع تمام بازیکنان یک تیم باید متحد باشند در این دیدار خط هافبک کمک زیادی به دفاع کرد و توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

نوری بازدید : 61 جمعه 18 آذر 1390 نظرات (0)

رويانيان: با استعفاي استيلي موافقت مي‌کنم

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با استعفاي حميد استيلي موافقت کرد.


محمد رویانیان درباره استعفای استیلی گفت: این آخرین فرصت استیلی بود و به همین دلیل با استعفای او موافقت می‌کنم.

وی درباره اینکه چه گزینه‌ای را برای جانشینی استیلی درنظر دارد، گفت: بیشتر از این تمایل ندارم صحبت کنم و در آینده این موضوع را خواهم گفت.

تعداد صفحات : 18

درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 271
  • بازدید ماه : 150
  • بازدید سال : 1,228
  • بازدید کلی : 16,190