loading...
اخبار داغ فوتبال
نوری بازدید : 55 پنجشنبه 03 آذر 1390 نظرات (0)

برهاني: بايد با مظلومي صحبت کنم

مهاجم استقلال درباره ناراحتي‌اش پس از تعويض شدن گفت: تلاش خودم را مي‌کنم و نمي‌دانم کجاي دنيا بازيکني که زحمت مي‌کشد را هميشه تعويض مي‌کنند.


 آرش برهانی پس از پیروزی 3 بر 2 استقلال برابر شاهین در مورد ناراحتی‌اش پس از تعویض گفت: ........

در این مورد دیگر نمی‌خواهم صحبت کنم و خسته شده‌ام که بارها در مورد این موضوع صحبت کرده‌ام. سعی و تلاش خودم را می‌کنم تا فیکس باقی بمانم اما این اتفاق نمی‌افتد. همه هواداران هم سعی و تلاش من را می‌بینند.

 وی تأکید کرد: تلاش خودم را می‌کنم و نمی‌دانم چرا تعویض می‌شوم. باید در مورد این موضوع با مظلومی صحبت کنم. کجای دنیا بازیکنی که زحمت می‌کشد را همیشه تعویض می‌کنند. در بازی با صبا هم خیلی خوب بودم و تعویض شدم و امروز هم همین اتفاق افتاد.

 مهاجم استقلال در مورد طالب‌لو گفت: وحید بازیکن خوبی است که روی هیچ‌کدام از سه گلی که دریافت کرد مقصر نبود
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 258
  • بازدید ماه : 137
  • بازدید سال : 1,215
  • بازدید کلی : 16,177